6 Ağustos 2013 Salı

Jeanne D'Arc'ın Öteki Ölümü

 Bulgar yazar, Stefan Tsanev'in yazdığı Jeanne D'Arc'ın Öteki Ölümü adlı oyunu kulübümüz 2012-2013 eğitim öğretim yılında tek perde şeklinde oynamış ve büyük bir beğeni toplamıştır.

İnsanoğlunun din, düşünce, milliyetçilik, meslek, eğitim, her hangi bir konuya bakış açısını ele aldığı oyun Fransayı İngiltere den kurtaran Jeanne D'Arc efsanesinden yola çıkılarak yazılmıştır.

Oyuna büyük bir özveriyle hazırlanan kulübümüz etnik müzikler kullanıp, komedi sahnelerini azaltıp daha insanın neden yaratıldığı ve şuan nasıl olduğunu anlatan mesajları öne çıkarmaya çalışmıştır.

Yönetmeniliğini 2012 - 2013 eğitim öğretim yılında kulüp başkanlığını yapan Mehmet ALICIOĞLU , Jeanne D'Arc'ı Burçin BIYIK, Tanrıyı M. Burak DİKİLİTAŞ, ve Cellatı İbrahim ŞAĞBAN oynamıştır.

Oyunun gerek müzikleri, gerekse sahnelerinin yanı sıra büyük beğeni kazanan bir kısmı da kostümleri ve makyajıydı.
Kulübümüzün üyelerinden, Tekstil Bölümü okuyan Seydi ÇETİN tarafından kostümler hazırlanırken, makyajı Elif GENÇ yapmıştır.

Oyunun Kadrosu
Yazar : Stefan TSANEV
Çeviren : Hüseyin MEVSİM
Yönetmen : Mehmet ALICIOĞLU
Sahne Tasarım : Tiyatro İMYO Dekor Birimi
Işık Tasarım : Halil İbrahim GÖKER
Müzik : Mehmet ALICIOĞLU
Kostüm : Seydi ÇETİN
Makyaj : Elif GENÇ
Suflör: Elif ÖZER

Oyuncular
Jeanne d’Arc (Jeannette): Burçin BIYIK
Tanrı : M. Burak DİKİKLİTAŞ
Cellat : İbrahim ŞAĞBAN

Oyunumuzla ilgili fotoğrafları görmek için tıklayınız >>

0 yorum:

Yorum Gönder