6 Ağustos 2013 Salı

Şimdi Olmaz Sevgilim

Fars komedisi usta yazarlarından Ray Cooney ve John Chapman tarafındna kaleme alınan "Şimdi Olmaz Sevgilim" adlı komedi oyunu kulübümüz tarafından 2012-2013 eğitim öğretim yılında sergilenmiştir.

Yönetmenliğini 2012-2013 eğitim öğretim yılında kulüp başkanlığı yapan Mehmet ALICIOĞLU ve kulüp eğitmeni İbrahim ŞAĞBAN'ın üstlendiği oyun, izleyenlerin büyük beğenisi kazanmıştır.

Oyun; Bodley, Bodley ve Crouch Kürkçü dükkanında geçmektedir.
Gilbert BODLEY'in eşi Maude BODLEY'i tatile göndererek striptiz dansçısı bayan Janie Mc'Michael ile güzel ve ateşli bir gece geçirmek istemektedir. Bunun içinde Janie'e kendi kürkçü dükkanlarından oldukça pahalı bir MİNK kürk hediye etmesi gerekmektedir. Fakat önünde bir engel vardır o da Janie'nin oldukça sinirli kocası. Janie ve Gilbert bir plan yaparak Janie'nin kocası Harry'i kürkçü dükkanına çağırırlar fakat olaylar planladıkları gibi gitmez. Bu sırada Gilbert'ın ortağı Arnold Crouch ta bütün bu durumdan şikayetçi ve yardımcı olmak istemese de Gilbert onu işten kovmakla tehdit eder ve bu sırada Gilbert'in eşi de Maude de tatilden erken döner. Olanlar olur ve sıradan, zengin ve olaysız geçen kürkçü dükkanı bir anda karışır. İşte sizde bu keyifli ve komik karmaşada kendinizi bol kahkaha atarken buluyorsunuz...

Oyunun Kadrosu
Yazar : Ray Cooney ve John Chapman 
Yönetmen : Mehmet ALICIOĞLU ve İbrahim ŞAĞBAN
Sahne Tasarım : Tiyatro İMYO Dekor Birimi
Işık ve Müzik : Tiaytro İMYO ses-ışık birimi
Kostüm : Tiyatro İMYO Kostüm Birimi
Makyaj : Elif GENÇ

Oyuncular
Gilbert BODLEY: Şakir GÜLER
Arnold CROUCH : H. İbrahim GÖKER
Janie McMICHHAEL: Elif GENÇ
Bayan TIPDALE: Ömür ŞENLER
Maude BODLEY : Bahar ERDİL
Sue LOWSEN: Merve EREM
Harry McMICHHAEL: Mert ATEŞÇİ
Bayan FRACHAM : Elif BULUT 
Bay FRACHAM : Olcay KAYA
Charlie LOWSEN: Ogün TIKIR
Bayan WHITTONG : Elif ÖZER

Oyunumuzla ilgili fotoğrafları görmek için tıklayınız >>

0 yorum:

Yorum Gönder